Artículos
Sobre el autoconcepto
2000
2001
Goñi, A. y Zulaika, L. M. (2001). L´éducation physique à l'ècole et l'amélioration du concept de soi. STAPS. Revue Internationale de l'Education Physique et du Sport, 56, 75-92.Grenoble: Univérsite. | ![]() |
2002
2003
Goñi, A., Esnaola, I., Ruiz de Azua, S., Rodríguez, A., y Zulaika, L. M. (2003). Autoconcepto físico y desarrollo personal: Perspectivas de investigación. Revista de Psicodidáctica, 15-16, 7-62. | ![]() |
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
Goñi, E., Fernández-Zabala, A., e Infante, G. (2012). El autoconcepto personal: diferencias asociadas a la edad y al género. Aula Abierta | ![]() |
2013
2015
2016
2017
Zubeldia, M., Goñi, E., Díaz, M., y Goñi, A. (2017). A new Spanish –language questionnaire for musical self-concept. International Journal of Music Education, 1-13. DOI: 10.1177/0255761417689924 |
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Sobre el ajuste psicosocial
2000
2001
2002
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2012
2013
2014
Arriaga, C., y Madariaga, J. M. (2014). Is the perception of music related to musical motivation in school? Music Education Research, 16(4), 375-386 doi:10.1080/14613808.2013.847074 |
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Gasco, J., Goñi, A., y Villarroel, J. D. (2014). Sex differences in mathematics motivation in 8th and 9th grade. Procedia Social and Behavioral Sciences,116, 1026-1031 |
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2015
2016
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Ramos-Díaz, E., Rodríguez-Fernández, A., y Revuelta, L. (2016). Validation of the Spanish Version of the School Engagement Measure (SEM). The Spanish Journal of Psychology, 19, 1-9. doi: 10.1017/sjp.2016.94 |
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2017
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